Skip to content

Müügitingimused

Padjad.ee koduleht (edaspidi Veebipood) omanik on Sockmann Group OÜ (registrikood 11717422, aadress Harju maakond, Tallinn, Mustamäe linnaosa, Akadeemia tee 33, 12618, tel: 625 9024, e-mail: koduturg@suva.ee). Veebipoel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel www.padjad.ee ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
  • Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
  • Veebipoes müüdavate toodete ning lisateenuste hinnad on märgitud toodete juurde.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, peale mida tuleb tellimuse vormistamiseks täita nõutud andmeväljad ja valida toote kättesaamiskoht. Kättesaamiskohtadena on valikus Eestis: DPD, Omniva ja SmartPost pakiautomaadid, Omniva ja Venipak kullerid; Soomes: Matkahuolto ja SmartPost pakiautomaadid; Smartpost postikontor; Matkahuolto ja DPD kuller; Baltikumis: DPD ja Omniva pakiautomaadid, Omniva ja Venipak kullerid; Euroopas: DPD pakiautomaadid, DHL kuller; Mujal maailmas: Omniva ja DHL kuller. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Eesti pangalingid – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay; Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki; Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor; Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor; Visa/mastercard kaardimaksed; Paypal kontoga. Kliendiga võetakse personaalselt ühendust peale tellimuse vormistamist ja makse sooritamist ühe tööpäeva jooksul.
  • Pangalinke ja krediitkaardimakseid pakub Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Suvasocks’l puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  • Arveldamise valuuta on Euro (€).
  • Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamise tingimused

  • Kaupu saadetakse üle maailma.
  • Kaupade tarnepartnereid vahendab Pakipoint OÜ.
  • Kaupade kättesaamispunktideks kliendile Eestis: DPD, Omniva ja SmartPost pakiautomaadid, Omniva ja Venipak kullerid; Soomes: Matkahuolto ja SmartPost pakiautomaadid; Smartpost postikontor; Matkahuolto ja DPD kuller; Baltikumis: DPD ja Omniva pakiautomaadid, Omniva ja Venipak kullerid; Euroopas: DPD pakiautomaadid, DHL kuller; Mujal maailmas: Omniva ja DHL kuller.
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 4-8 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine üldjuhul 15 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemise õigus

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail koduturg@suva.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
  • Kauba tagastamise kulud kannab Veebipood.
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile koduturg@suva.ee või helistada telefonil: 625 9024.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  • Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Sockmann Group OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
  • E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
  • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  • Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

  • Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile koduturg@suva.ee või helistada telefonil 625 9024.
  • Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
  • Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Samuti on kliendil õigus pöörduda Tartu Maakohtusse.